Zwroty i reklamacje

  1. Zwrotów można dokonać pod adresem ul.Konarskiego 2 lok 1, 11-500 Giżycko
  2. Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwrot dotyczy towaru nieużywanego, w oryginalnym opakowaniu.
  3. Reklamacje dotyczące wad produktu należy zgłaszać niezwłocznie po ich stwierdzeniu. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zobowiązuje się do wymiany towaru lub zwrotu środków.
  4. Koszty zwrotu ponosi Klient, chyba że reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną.
  5. W przypadku zwrotu, sklep dokonuje zwrotu płatności na konto Klienta w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.
  6. W przypadku wysyłki z kurierem, Klient otrzymuje informacje o numerze przesyłki, co umożliwia śledzenie jej statusu online.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku naruszenia warunków zwrotu określonych w regulaminie.